Reklama2021-06-07
0

Ruszyła kampania Snickersa z trenerem Jürgenem Kloppem

Na europejskich rynkach ruszyła kampania batonów Snickers (Mars Wrigley) z udziałem znanego trenera piłki nożnej – Jürgena Kloppa. W Polsce internetowa kampania będzie trwać do początku lipca.

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały specjalne formaty video 6’, 10’ oraz 15’, które pokazują jak football, nawet ten w wersji miniaturowej, może emocjonować kibiców. Kreacjom video towarzyszyć będą statyczne wersje pokazujące paletę piłkarskich emocji.

Oprócz działań z Jürgenem Kloppem, marka Snickers postanowiła zaangażować fanów piłki nożnej i wspólnie z nimi przeżywać sportowe emocje. Dlatego trzy warianty produktowe Snickers zmieniają się w komentatorów sportowych, którzy w żartobliwy sposób podsumowują wydarzenia z boiska.

Każdy z batonów ma inny sposób relacjonowania tego, co się dzieje na murawie. Każdy z nich to inny wariant Snickersa: klasyczny, Snickers Crisp  oraz najnowszy wariant w portfolio Snickers Creamy Peanut Butter.

Kampania odbywać się będzie przede wszystkim przy użyciu social mediów, a poprzedzać ją będą materiały video prezentujące każdego z komentatorów pokazywane w formie 30’ reklamy oraz 6’ krótkich form video.

Kampanię z Jürgenem Kloppem przygotowały The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf. Lokalne działania koordynuje agencja Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas