Reklama2020-08-20
0

Snoop Dogg w nowej kampanii piwa Corona (wideo)

Producent piwa Corona, firma Constellation Brands sięgnęła po ikonę rapu, Snoop Dogga, w ramach kampanii „La Vida Más Fina”, pierwszego przedsięwzięcia marketingowego, które ma na celu ujednolicenie całego portfolio napojów Corona.

„La Vida Más Fina” - co firma tłumaczy jako „Fine Life” - jest spinem przekazu na każdej butelce Corony: „La Cerveza Más Fina” lub „Najlepsze piwo”.

Kampania swoim zasięgiem obejmie media społecznościowe oraz telewizje.

Za jej przygotowanie odpowiada agencja MullenLowe LA.

Corona traci przez koronawirusa

Corona miała ostatni trudny okres i duże spadki sprzedaży, bo nazwa jej marki dla Amerykanów bardzo przypominała śmiercionośnego wirusa. Poprzednie działania marketingowe, które promowały Corona Hard Seltzer pod hasłem „Wkrótce przybycie na ląd”, spotkały się z ostrą reakcją  społeczną, bo były prowadzone na początku pandemii koronawirrusa.

 

W tamtym czasie firma poinformowała, że ​​jej konsumenci rozumieją, że nie ma związku między nowym koronawirusem a jej biznesem, ale niektórzy nadal narzekali, że marka wykorzystuje kryzys zdrowotny.

Nowa, obecna kampania nawiązuje do realiów związanych z pandemią, ale skupia się na bardziej pozytywnym przesłaniu, które może znaleźć odzwierciedlenie wśród ludzi zmagających się z nadmiarem ponurych wiadomości.

Autor:bg

Więcej informacji:Corona, MullenLowe LA, Snoop Dogg, kampania

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas