Reklama2020-06-03
0

Soczyste i orzeźwiające napoje w nowej reklamie Hortexu (wideo)

Firma Hortex wystartowała z najnowszą kampanią swoich napojów. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.

Rusza nowa kampania napojów Hortex oparta na idei „Bardziej soczyste? Czy bardziej orzeźwiające?”. Marka namawia konsumentów do samodzielnego spróbowania i podjęcia decyzji jakie tak naprawdę są napoje Hortex.

- Zależało nam na stworzeniu wyróżnialnego i istotnego dla grupy docelowej przekazu, który zbuduje silne powiązanie napojów Hortex z soczystym orzeźwieniem - tłumaczy Tomek Kosiński, creative director w Opus B.

Kampania prowadzona jest w internecie. Jej adaptacją zajęła się Asap&Asap. Strategię i koncepcję działań przygotowała agencja Opus B.

W swoich ostatnich kampaniach Hortex promował gotowe dania mrożone, a bohaterem reklam był Mateusz Gessler.

Autor:bg

Więcej informacji:Hortex, napoje, Asap&Asap, Opus B

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas