Reklama2019-10-09
0

Hortex wprowadza nowe soki – Przetarte

Firma Hortex wprowadza na rynek nową linię soków Hortex Przetarte. Projekt ich opakowań przygotował zespół HiBrands (Opus B).

 

Soki Przetarte Hortexu mają opakowania z minimalistyczną etykietą, z intensywnymi kolorami oraz wyrazistą typografią, która wpisuje się w najnowsze pozycjonowanie marki – „Hortex. Prosto z natury”.

Produkt dedykowany jest młodym osobom. Sok dostępny jest w szklanych butelkach o pojemności 300 ml.

Projekty opakowań przygotowane zostały dla całej linii Hortex Przetarte, składającej się z trzech smaków: Ananas-Kokos-Chia, Burak-Jagody Goji-Amarantus oraz Mango-Acerola-Quinoa.

Firma nie podaje, kiedy ruszy kampania promująca nową linię soków w jej ofercie.

Na początku września br. w ofercie Hortexu pojawiła się nowa linia soków – Zimnotłoczone. Ich debiutowi towarzyszyła kampania pod hasłem „Prosto z natury”.

Przez lata firma komunikowała się w reklamach wizerunkiem Matki Natury – zrezygnowała z tego od wiosny br.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas