Reklama2020-09-15
0

Somfy rusza z jesienną kampania promującą smart home

Firma Somfy Polska startuje z jesienną kampanią reklamową Cosy Home Days, podkreślając aspekt komfortu i energooszczędności dzięki technologiom smart. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje McCann, Infinity Media i Result Media.

Somfy realizuje jesienną kampanię, w której promuje smart home, czyli sterowanie zintegrowanymi urządzeniami domowymi z aplikacji w smartfonie lub za pomocą komend głosowych.

W swojej kampanii firma promuje zdalne zarządzanie osłonami okiennymi wyposażonymi w napędy elektryczne, np. roletami czy żaluzjami. Somfy promuje również czujnik słoneczny i rozwiązania do sterowania ogrzewaniem, jak głowice termostatyczne i termostat.

W kampanii Somfy wykorzystuje dwa spoty z różnymi historiami. Głównym bohaterem spotu reklamowego jest kot pechowiec, któremu automatyczne scenariusze krzyżują plany wylegiwania się w sypialni właścicieli domu pod ich nieobecność. W spocie sponsoringowym z kolei można zobaczyć, jak wieczorny scenariusz optymalizujący zużycie energii sprzyja odpoczynkowi.

Kampania reklamowa potrwa do 18 października. a działania online do 30 października 2020. Spoty będą emitowane we wszystkich głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. Kampania wsparta będzie również działaniami reklamowymi w internecie i PR.

Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada McCann. Zakup czasu reklamowego powierzono domowi Infinity Media, a działania internetowe – agencji Result Media.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas