Reklama2021-04-08
0

Sonko ruszyło z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową (wideo)

Pod hasłem „Sonko Uśmiecha Ci dzień” rozpoczęła się pierwsza w historii firmy Sonko szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa. Przygotowały ją agencje Opus B, studio Lemon, Spark Foundry i Partner of Promotion.

Nowa, szeroko zasięgowa kampania Sonko podkreśla, że warto urozmaicić swoją dietę i sięgać po różnorodne produkty, wymieniając tradycyjne elementy naszych posiłków na nowe - bardziej wartościowe.

Jednym z elementów kampanii jest spot reklamowy, którego koncepcja opiera się na czterech historiach o jednym wspólnym mianowniku. Produkty Sonko  są na tyle uniwersalne, że towarzyszą bohaterom podczas rozmaitych zajęć o różnych porach dnia. Jednocześnie, bez względu na „opowieść”, w której się znajdą jawią się jako naturalne, przyjazne i nowoczesne.

Spot emitowany jest w tv stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania obejmuje również emisję czterech bilboardów sponsorskich, działania w internecie oraz serwisach VOD.

Zaplanowano także działania w mediach społecznościowych, czy influencer marketing skierowane przede wszystkim do młodszych konsumentów oraz materiały POS.

Kreację stworzyła Agencja Opus B we współpracy z działem marketingu Oshee World. Za produkcję spotu odpowiada Lemon. Kampania jest również początkiem współpracy z agencją mediową Spark Foundry, która w wyniku przetargu, odpowiedzialna jest za strategiczne planowanie i zakup mediów (telewizja i digital). Za działania public relations odpowiada agencja Partner of Promotion.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas