Reklama2023-11-17
1

Sotrender odświeża identyfikację wizualną

Zajmujący się analityką mediów społecznościowych Sotrender prezentuje odświeżoną komunikację wizualną. 

W ramach prac nad nową identyfikacją nowy wygląd zyskała strona internetowa Sotrendera. Zbudowana zgodnie z bieżącymi trendami, jest przede wszystkim czytelna, spójna i łatwa w odbiorze dla nowych użytkowników.

- Nowa strona to nie tylko zmiany w warstwie wizualnej. To także bardziej bezpośredni sposób mówienia o problemach, jakie rozwiązuje Sotrender i o przewadze, jaką mogą zyskać firmy, wybierając nasze narzędzie. Chcemy, aby nikt nie miał wątpliwości w jaki sposób możemy pomóc analizować dane pochodzące z platform społecznościowych i wyciągać na ich podstawie wnioski, pozwalające prowadzić skuteczną komunikację, komentuje Łukasz Badowski, product manager w Sotrenderze.

Nowe logo Sotrendera

W ramach rebrandingu zaprojektowane zostało także nowe logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej, w tym materiały wewnątrzfirmowe.

Nowe logo jeszcze lepiej odzwierciedla działanie aplikacji: pomarańczowa ikona nie tylko przypomina wykres analityczny, ale także przywodzi na myśl skojarzenia z ikonami najpopularniejszych kanałów social media (Facebook, Instagram). Logo zostało zaprojektowane w stylu flat design. 

Dominującym kolorem w identyfikacji wizualnej pozostał kolor pomarańczowy, z którym odbiorcy najbardziej kojarzą markę.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas