Prasa2013-08-26
0

Spada sprzedaż dwutygodników, „Tele Świat” nowym liderem (top 24)

W maju br. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników został „Tele Świat”. W czołowej dziesiątce zestawienia wszystkie magazyny zanotowały spadki. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2013 roku wyniosła 365 499 egz. i w porównaniu do maja 2012 roku była niższa o 3,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego udało się temu pismu awansować na pozycję lidera z miejsca czwartego.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 20,28 proc. do 331 937 egz.

Natomiast z pozycji lidera na ostatnią lokatę podium spadła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średni wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 22,47 proc. do poziomu 330 667 egz.

Czwarte miejsce zajął „Show” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego średnia sprzedaż ogółem w maju br. spadła najbardziej w czołowej dziesiątce zestawienia, bowiem o 35,40 proc. i wyniosła 272 541 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły pisma z segmentu people. Po dwa miejsce zajęły dwutygodniki telewizyjne oraz magazyny poradnikowe. Ponadto w top 10 znalazło się jeszcze pismo o serialach oraz tytuł z historiami prawdziwymi.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas