Prasa2009-04-07
0

Spada sprzedaż gazet regionalnych

W lutym 2009 r. spadła sprzedaż większości największych gazetregionalnych. Który tytuł stracił najwięcej? Raport portaluWirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży ogółem* wśród dzienników regionalnych został"Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 81 264 egz.(rok wcześniej 88 465 egz.) - wynika z lutowych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) - 80521 egz. (rok wcześniej 86 577 egz.) a na trzecim uplasował się"Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 52 643 egz.

Zobacz tabelę

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedażwiększości największych dzienników regionalnych.

Zobacz tabelę


*sprzedaż ogółem to sprzedaż gazet w kioskach i w prenumeracie -taki sposób prezentowania danych rekomenduje ZKDP. W niektórychmediach przedstawiane są wyniki z kategorii "rozpowszechnianiepłatne razem", które obejmuje - oprócz sprzedaży ogółem - sprzedażw ramach której gazety zostały sprzedane po cenie nie niższej niż30% ceny egzemplarzowej i nie spełniają warunków sprzedażyegzemplarzowej lub prenumeraty. Na przykład są sprzedane przezwydawcę w celu dalszego bezpłatnego rozpowszechniania (np. wsamolotach, PKP, hotelach itp.) lub na podstawie umów barterowych wzamian za towary lub usługi.

Autor:masz

Więcej informacji:dzienniki regionalne, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas