Prasa2009-07-10
0

Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, "Rodzice" w dół o 50proc.

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w kwietniu 2009roku był magazyn "Twoje dziecko" (Edipresse Polska). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Twoje dziecko" wkwietniu 2009 r. wyniosła 66 113 egz. i była o 15 proc. wyższa niżw analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który w kwietniu sprzedał się wilości 63 655 egz. (spadek o 47 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się miesięcznik "Mam Dziecko"(Wydwnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 60 671 egz.(spadek o 13 proc.).

Zobacz tabelę


Porównując dane z kwietnia b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik"M jak mama".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas