Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w marcu 2009 rokubył magazyn "Twoje dziecko" (Edipresse Polska). Największy spadeksprzedaży zanotowało natomiast pismo "Mamo, to ja" (EdipressePolska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Twoje dziecko" wmarcu 2009 r. wyniosła 80 538 egz. i była o 38 proc. wyższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który w marcu sprzedał się wilości 79 790 egz. (spadek o 35 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) zesprzedażą ogółem na poziomie 74 102 egz. (wzrost o 7proc.).
Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotowałtylko miesięcznik "Twoje dziecko".
Zobacz tabelę