W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 58 820 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 11,04 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 12,06 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 37 888 egz.
Na podium uplasował się miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 23,06 proc. do 28 846 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Natomiast czwarte miejsce zajęło „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 9,72 proc. do 28 120 egz.
Z kolei wynik biznesowego magazynu „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. wyniósł 24 733 sprzedanych egz., po spadku o 10,89 proc.
Zobacz tabelę
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku najwięcej zyskał magazyn „CKM” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 3,81 proc.), zaś największy spadek odnotowało „Logo” (9,08 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.