Prasa2014-11-13
1

Spada sprzedaż pism dla panów. „Men’s Health” na czele

W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 58 820 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 11,04 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 12,06 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 37 888 egz.

Na podium uplasował się miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 23,06 proc. do 28 846 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Natomiast czwarte miejsce zajęło „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 9,72 proc. do 28 120 egz.

Z kolei wynik biznesowego magazynu „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. wyniósł 24 733 sprzedanych egz., po spadku o 10,89 proc.

Zobacz tabelę


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku najwięcej zyskał magazyn „CKM” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 3,81 proc.), zaś największy spadek odnotowało „Logo” (9,08 proc.).

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas