Prasa2013-04-12
10

Spada sprzedaż pism męskich, „Playboy” liderem

W styczniu 2013 roku wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Najmniej zmniejszył się wynik „CKM”. Na pozycji lidera uplasował się „Playboy”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 64 062 egz. i względem stycznia 2012 roku była niższa o 11,23 proc.

Na drugim miejscu uplasował się „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 10,93 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 59 052 egz.

Ostatnie miejsce podium należało do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się najmniej w zestawieniu, bowiem o 10,86 proc. do 44 639 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,41 proc. i ostatecznie wyniósł 34 552 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w styczniu 2013 roku wyniosła 33 159 egz., po spadku o 10,62 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) spadł o 39,71 proc. do poziomu 7 958 egz.

Zobacz tabelę


W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28,37 proc.) pochwalić się mógł „Playboy”. Z kolei największy spadek zanotował tutaj miesięcznik „CKM” - było to 15,94 proc.

Zobacz tabelę

 


 

Autor:mk

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas