W październiku ub.r. spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Pani Domi”. Liderem pozostała “Przyjaciółka”.
Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku ub.r. wyniosła 440 884 egz. i była niższa o 7,2 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten od sierpnia ub.r. kosztuje 1,10 zł, wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.
Na pozycji drugiej utrzymała się “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 417 878 egz. po spadku sprzedaży o 1,4 proc. Magazyn ten we wrześniu ub.r. podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł., ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w październiku ub.r. wyniosła 273 971 egz. i była o 11,5 proc. niższa niż rok wcześniej. Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu (jego cena jest najniższa w segmencie i wynosi cały czas 0,89 zł).
Zobacz tabelę
Porównując dane z października ub.r. do danych z września ub.r. wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, najwięcej straciła “Tina” (25,9 proc.).