Prasa2012-11-23
4

Spadki wśród magazynów motoryzacyjnych, liderem „Motor”

W sierpniu br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Auto Motor i Sport”. Wzrostami pochwalić się mogły tylko dwa tytuły: „Auto Świat Poradnik” i „Świat Motocykli”.

Liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w sierpniu br. spadła o 2,71 proc. względem analogicznego miesiąca ub.r. i wyniosła 108 963 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował stratę na poziomie 13,28 proc., a jego średni wynik spadł do 78 662 egz.

Wśród miesięczników motoryzacyjnych pierwsze miejsce utrzymał „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż spadła o 12,49 proc. i wyniosła 46 540 egz.

Z trzeciej na drugą pozycję w segmencie miesięczników awansował „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska), który w rankingu zanotował największy wzrost średniej sprzedaży ogółem. Wzrosła ona bowiem o 8,68 proc. do 43 887 egz.

Z kolei największy spadek dotknął miesięcznika „Auto Motor i Sport” (Motor Presse Polska), plasującego się na czwartej lokacie. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 18,69 proc. do poziomu 25 708 egz.

Zobacz tabelę


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży (wynoszącym 25,28 proc.) pochwalić się może już jednak „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei najwięcej straciło pismo „Automobilista” (Automobilista) - 13,30 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:magazyn motoryzacyjny, zkdp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas