Prawie wszystkie miesięczniki dla rodziców zanotowały w kwietniu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił magazyn “M jak Mama”. Najchętniej kupowanym pismem był "Twój Maluszek".
Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika “Twój Maluszek” (Edipresse Polska) w kwietniu 2010 r. wyniosło 129 648 egz. i było o 10,6 proc. niższe niż w analogicznym miesiącu 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziecko" (Agora) z wynikiem na poziomie 83 232 egz. (wzrost o 22 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Mamo, to Ja" (Edipresse Polska), który w kwietniu rozszedł się w nakładzie 79 750 egz. (spadek o 4,5 proc.).
Największy spadek rozpowszechnienia płatnego razem (o 34,8 proc.) zanotował zajmujący ostatnie miejsce w rankingu magazyn “M jak Mama” (Murator SA). Jego wynik to 31 677 egz.
Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca widać, że wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił “Mamo, to Ja” - jego rozpowszechnianie płatne razem spadło o 37,2 proc.