Prasa2013-08-16
0

Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem

W maju 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2013 roku wyniosła 365 499 egz. Była ona o 3,12 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 204 060 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 9,73 proc.

Trzecie pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w maju 2013 roku na poziomie 65 058 egz., po spadku o 8,74 proc.

Zobacz tabelę


W porównaniu do kwietnia br. także wszystkie dwutygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14” - było to 6,62 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas