Prasa2010-03-12
4

Spadła sprzedaż wszystkich pism wnętrzarskich i budowlanych

W 2009r. liderem sprzedaży wśród miesięczników budowlanych i wnętrzarskich były "Cztery Kąty". Magazyn ten zanotował jednak spadek podobnie jak wszystkie tytuły w segmencie. Najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika wnętrzarskiego "Cztery Kąty" (Agora) w 2009 r. wyniosła 99 741 egz. i była o 13,7 proc. niższa niż w 2008 r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn budowlany "Murator" (Murator), który sprzedał się w ilości 87 661 egz. (spadek o 2,7 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się miesięcznik wnętrzarski „M jak Mieszkanie” (Murator), który zanotował najwyższy spadek w segmencie. Jego sprzedaż ogółem wyniosła w ub.r. 52 863 egz. i była o 17,6 proc. niższa niż rok wcześniej.

 

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas