Reklama2023-11-28
0

Spicy Mobile z nowym działem sprzedaży, na czele Przemysław Woźniak

Agencja Spicy Mobile tworzy nowy dział sprzedaży. Na jego czele stanął Przemysław Woźniak, od lat związany z agencją.

W ramach struktur agencji Spicy Mobile pojawił się dział new business, dedykowany sprzedaży bezpośredniej i obsłudze klientów agencyjnych, z wyjątkiem dużych domów mediowych.

Na czele nowej struktury stanął Przemysław Woźniak, związany z agencją Spicy Mobile od 2016 r., dotychczas odpowiedzialny za zarządzanie budżetami klientów bezpośrednich, m.in. Agata Meble, Pracuj.pl, Sokołów i MB Recycling.

- Zmiany wynikają z naszej strategii rozwoju oraz adaptacji do potrzeb rynku. Chcemy być agencją pierwszego wyboru dla firm różnej wielkości i z różnych branż, które szukają know-how, technologii i profesjonalnego wsparcia mediowego w kanałach mobile i desktop – podkreśla Przemysław Woźniak. – Otwieramy się na wszystkie dostępne kanały marketingu, aby zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę.  

W ramach reorganizacji kilka kluczowych osób objęło nowe stanowiska. Paulina Matwijczyk awansowała na stanowisko managera ds. klientów kluczowych/bezpośrednich. Będzie z nią współpracować Julia Szczepkowska, która została nowym account managerem. 

Do działu dołączyła też Marta Sielska, która do niedawna z ramienia Spicy Mobile współpracowała z dużymi domami mediowymi. Teraz jako business & partnership manager będzie rozwijać ofertę dla klientów agencyjnych niesieciowych. Pomagać jej w tym będzie Joanna Christowa (communication planner). Nową osobą w zespole jest Weronika Filipczuk, która objęła stanowisko junior account managera i będzie wspierać zespół w projektach new business.

Tomasz Kąkola - współpraca z Polsat Media

Reorganizacja dotyczy także obowiązków Tomasza Kąkola, dotychczas zajmującego się sprzedażą agencyjną. Będzie on odpowiadał za współpracę ze strategicznym partnerem – Polsat Media – w przypadku którego oferta Spicy Mobile jest częścią produktu Polsat Media Mobile. Dodatkowo skupi się na rozwoju projektu „Ad Fusion”, pozwalającego na zupełnie nowe możliwości w środowisku programmatic.

Dodatkowo zespół sprzedaży zostanie wsparty przez osobę Piotra Jurka, którego głównym zadaniem będzie wdrażanie nowych technologii, opracowywanie innowacyjnych produktów oraz analiza danych.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas