Reklama2022-03-21
2

Spotawheel w nowej kampanii testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu

Spotawheel, dealer i platforma e-commerce zajmująca się sprzedażą samochodów używanych, wystartował z nową kampanią reklamową pod hasłem „Auto i spokój”. Przy realizacji kampanii firma współpracowała z agencją kreatywną BBDO Warszawa oraz domem mediowym RL Media (Group One).

W swojej najnowszej platformie komunikacyjnej Spotawheel przekonuje, że kwestia bezpieczeństwa - zarówno w kontekście stanu technicznego samochodu jak również samej transakcji - jest kluczowaprzy zakupie auta używanego. Kreacje zostały wyprodukowane w Polsce z przeznaczeniem także narynki zagraniczne - grecki i rumuński.

Spoty prezentują krótkie, zabawne scenki, w których bohater stworzony przez markę - manekin do testów zderzeniowych - porównuje kupienie używanego auta w Spotawheel z zakupem z niepewnego źródła.

- Głównym celem najnowszej kampanii jest przekonanie odbiorców, że wybierając Spotawheel mogą mieć spokój i pewność, że zdecydowali się na sprawdzone, niezawodne auto. Na rynku samochodów używanych w Polsce działa wielu nieuczciwych sprzedawców, a stan oferowanych przez nich pojazdów często pozostawia wiele do życzenia, stwarzając tym samym realne zagrożenie dla kupującego. W Spotawheel oferujemy wyłącznie zweryfikowane technicznie pojazdy, a nasz proces zakupowy jest prosty i przyjazny – mówi Daniel Nowak, marketing manager Spotawheel w Polsce.

Wraz z nową komunikacją firma zaprezentowała także odświeżone logo oraz identyfikację wizualną. 30. i 15. sekundowe spoty reklamowe marki emitowane będą w stacjach ogólnotematycznych i tematycznych, a także serwisach VOD należących do grup TVN Media oraz Polsat Media. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja BBDO Warszawa, a media do kampanii kupił dom mediowy RL Media (Group One). Za komunikację PR marki odpowiada agencja Walk PR.

 


 

Autor:bg

Więcej informacji:Spotawheel, BBDO Warszawa, RL Media

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas