Kwiecień 2010 roku był kolejnym miesiącem w którym spadła sprzedaż większości największych dzienników regionalnych. Które tytuły zyskały jednak czytelników? - raport Wirtualnemedia.pl.
Liderem sprzedaży ogółem* wśród dzienników regionalnych został "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 82 514 egz. (spadek o 3 proc.) - wynika z najnowszych, marcowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) - 69 467 egz. (spadek o 13 proc.) a na trzecim uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 54 342 egz. (spadek o 2 proc.).
Wzrost sprzedaży zanotowały tylko dzienniki ukazujące się w Krakowie: "Dziennik Polski" i "Polska Gazeta Krakowska".
Zobacz tabelę
Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to wzrosła sprzedaż wszystkich największych dzienników regionalnych.