Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych w marcu br. był “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował magazyn “ Podróże”, a stracił tylko „Voyage”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w marcu br. wyniosła 48 515 egz. i była o 0,64 proc. wyższa niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J siostrzany “NG Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 27 966 egz. i była o 6,99 proc. wyższa niż rok wcześniej.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). W marcu br. sprzedał się on w liczbie 11 805 egz. po spadku aż o 23,73 proc. To jedyny tytuł, który stracił w zestawieniu.
Największy wzrost zanotował magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 19,29 proc. do 10 446 egz.
Zobacz tabelę
Jedyny wzrost sprzedaży w marcu br. względem lutego br., wynoszący 2,67 proc., zanotował magazyn „Podróże”. Najwięcej stracił natomiast “NG Traveler”(19,85 proc.).