Prasa2014-09-16
2

Sprzedaż pism wnętrzarskich w I półroczu 2014, liderem „Moje Mieszkanie”

W I półroczu br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, z kolei najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w I półroczu 2014 roku wyniosła 59 912 egz. W porównaniu do I półrocza 2013 roku zwiększyła się ona o 14,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. magazyn ten zajmował miejsce drugie.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z kolei na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 15,69 proc. do 57 790 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 42 370 egz., po spadku o 0,17 proc.

Z kolei najwięcej zyskało pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I półroczu br. zwiększył się bowiem o 23 proc. do 9 371 egz.

Zobacz tabelę


W czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkanie” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do czerwca 2013 roku zwiększyła się o 21,56 proc. do 58 463 egz. - najbardziej w rankingu. Na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (51 961 egz.; spadek o 30,99 proc. - największy w zestawieniu), a trzecia lokata należała do „M jak Mieszkania” (37 641 egz.; - 10,85 proc.).

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas