Prasa2013-08-22
4

Sprzedaż tygodników lokalnych w I półroczu 2013 roku (raport)

W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.

W I półroczu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) wyniosła 24 605 egz., po wzroście względem analogicznego okresu 2012 roku o 0,33 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,25 proc. do poziomu 21 868 egz.

Na ostatnią pozycję podium awansował „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 15 552 egz., po jednak spadku o 3,66 proc.

Z kolei na czwarte miejsce spadł „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne), którego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,59 proc. do 15 475 egz.

Natomiast największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf). Jego średni wynik zwiększył się o 11,74 proc. i w ostateczności wyniósł 2 332 egz.

Średnia sprzedaż ogółem zajmującej 13. miejsce w rankingu „Gazety Powiatowej - Wiadomości Oławskich” (Dragon Media) w I półroczu 2013 roku wyniosła 7 537 egz., natomiast w I półroczu 2012 roku było to tylko 19 egz. Wówczas prawie cały nakład tego tygodnika rozchodził się jednak ramach innych płatnych form rozpowszechniania.

 

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:tygodnik lokalny, zkdp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas