Telewizja2007-09-10
1

Stacje informacyjne nadal rosną w siłę

Sierpień był kolejnym miesiącem, w którym stacje informacyjnezwiększyły swoją popularność. Wśród wszystkich widzów TVP3 nadalwyprzedza TVN24, ale już wśród odbiorców kablowo - satelitarnychniekwestionowanym liderem został kanał informacyjny TVN. A jakprzedstawiają się wyniki Superstacji i TV Biznes?

Średnie udziały w rynku TVP3 w sierpniu br. wyniosły 6,77 proc.,czyli o 0,62 pkt. proc. więcej niż w analogicznym miesiącu zeszłegoroku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

TVP3 nadal wyprzedza TVN24, jednak to ta stacja zanotowała w tymokresie wzrost aż o 1,98 pkt. proc. z 2,2 proc. do 4,18 proc. Wporównaniu miesiąc do miesiąc, również oba kanały zyskały.

Zobacz tabelę

W komercyjnej grupie docelowej udziały TVP3 spadły z 4,58 proc.w sierpniu 2006 roku do 4,41 proc. w sierpniu 2007 roku. Odwrotniebyło w przypadku TVN24. Udziały tej stacji wzrosły z 1,82 proc. do3,26 proc.

Zobacz tabelę

Wśród odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej udziały TVP3się nie zmieniły i wyniosły w sierpniu br. 5,24 proc. Duży wzrostudziałów zanotowała natomiast TVN24 - z 3,97 proc. do 7,68, copozwoliło informacyjnemu kanałowi Grupy TVN przegonić regionalnąTrójkę.

Zobacz tabelę

W sierpniu br. w porównaniu z lipcem br. minimalnie wzrosłyudziały Superstacji (o 0,01 pkt. proc.) i TV Biznes (o 0,02 pkt.proc.).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:superstacja, tv biznes, tvn24, tvp3

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas