Reklama2009-01-17
0

Starcom osiągnął w 2008 roku 25 proc. wzrost wartości budżetów

Dom mediowy Starcom osiągnął w 2008 r. 25 proc. wzrost wartościobsługiwanych budżetów, a do grona klientów agencji dołączyły 24firmy.

Na ten wynik częściowo miały wpływ większe budżety stałychklientów. Miały też na to wpływ inwestycje reklamowe klientówpozyskanych przez Starcom w 2007 roku.

Do grona firm, które rozpoczęły współpracę ze Starcomem w ub.r.dołączyły m.in.: Samsung, Allianz Bank, Levi's Polska, FelixPolska, Time SA, Murator i Onet.pl, Polska Telefonia Cyfrowa.

Autor:łk

Więcej informacji:Starcom

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas