Reklama2023-08-17
0

Starcom i UM wygrały przetarg mediowy Tauronu

Spółka Tauron Sprzedaż rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę mediową wybierając w nim do współpracy Starcom (Publicis Media) i UM (Universal McCann/IPG Mediabrands).

Przetarg dotyczył zawarcia umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia w efektywnej realizacji kampanii reklamowych w mediach.

Oferty w nim złożyło sześć agencji: UM (Mediabrands), Starcom (Publicis Media), Carat (dentsu), Sigma Bis (wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU), Euvic Media, Media Group.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Tauron Sprzedaż najwyżej ocenił oferty agencji Starcom i UM.  Umowy z nimi zawrze na okres 2 lat. Budżet mediowy, jaki powierzy im do obsługi wynosi 22,14 mln zł.

Dotychczas obsługą mediową Tauronu zajmowały się domy mediowe Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu), które wygrały przetarg prowadzony pod koniec 2021 roku.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas