Kultura2018-07-16
4

Kolejny sezon „M jak miłość” od 27 sierpnia w TVP2. Stefan Friedmann w obsadzie

Stefan Friedmann; fot. WikipediaStefan Friedmann; fot. Wikipedia

Najprawdopodobniej w poniedziałek, 27 sierpnia 2018 roku telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję kolejnego sezonu serialu „M jak miłość”. Obyczajowa produkcja według wstępnych planów ma być pokazywana w dotychczasowym paśmie - w poniedziałki i wtorki o godz. 20.50. W obsadzie nowych odcinków znajdzie się Stefan Friedmann, który będzie grać u boku Teresy Lipowskiej.

Stefan Friedmann wcieli się w postać Józefa Modrego, który będzie adorować Barbarę Mostowiak. Rola Friedmanna to odpowiedź producentów „M jak miłość” na wypełnienie luki, która powstała po śmierci serialowego Lucjana Mostowiaka, męża Barbary - jednego z głównych bohaterów produkcji (granego przez Witolda Pyrkosza, który zmarł w kwietniu ub.r.).

Friedmann to polski aktor, satyryk i prezenter telewizyjny urodzony w 1941 roku, a aktywny zawodowo od 1955 roku. Jest odtwórcą tytułowej roli w serialu TVP „Na kłopoty... Bednarski”. Odtwarzał w radiowych „Matysiakach” pierwszoplanową postać Eugeniusza „Gienka” Matysiaka. Pod koniec lat 90. prowadził telezakupy z TV Marketu w Polsacie, a w latach 2001-2002 prowadził emitowany w TVP1 teleturniej „Poszukiwacze skarbów”.

Grał większe i mniejsze role w wielu filmach i serialach - m.in. w takich produkcjach, jak: „Czterdziestolatek”, „Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz”, „C.K. Dezerterzy”, „Zmiennicy”, „Czterdziestolatek. 20 lat później”, „Kiler-ów 2-óch” i „Poranek kojota”.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku. Od wielu lat jest to najchętniej oglądany serial telewizyjny w naszym kraju. Ostatni sezon produkcji emitowany był w okresie od 28 sierpnia 2017 roku do 29 maja 2018 roku. Jego średnia widownia wyniosła 5,77 mln osób. Przełożyło się to na 37,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 31,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 32,41 proc. w grupie 16-59.

TVP2 w czasie emisji „M jak miłość” miała pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Wpływy reklamowe wyniosły 97,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas