Telewizja2016-08-16
1

Stopklatka z wyższymi wpływami i ponad dwa razy mniejszą stratą

W minionym półroczu spółka Stopklatka, do której należy kanał Stopklatka TV, zanotowała 13,96 mln zł wpływów ze sprzedaży i 352 tys. zł straty netto. W samym drugim kwartale br. miała 386 tys. zł zysku netto.

Od stycznia do czerwca br. przychody Stopklatki ze sprzedaży wyniosły 13,96 mln zł, o 9 proc. więcej niż rok wcześniej. Jednocześnie koszty spółki wzrosły w skali roku z 11,28 mln zł do 12,04 mln zł.

W analogiczny sposób zmieniły się rok do roku wyniki finansowe firmy w drugim kwartale br.

W minionym półroczu strata netto spółki wyniosła 352 tys. zł, wobec 844 tys. zł straty rok wcześniej. W samym drugim kwartale br. firma miała 386 tys. zł, a rok wcześniej było to 835 tys. zł.

Pod koniec czerwca spółka zdecydowała się ograniczyć działalność swojego serwisu Stopklatka.pl, żeby ograniczyć koszty. Według danych Nielsen Audience Measurement w lipcu br. udział kanału Stopklatka TV w rynku telewizyjnym wyniósł 1,11 proc., o 16,84 proc. więcej niż rok wcześniej.

Zdecydowaną większość przychodów firmy zapewniła sprzedaż czasu reklamowego w Stopklatce TV.

W minionym półroczu Stopklatka nieznacznie ograniczyła koszty wynagrodzeń dla pracowników (z 1,18 mln zł do 1,08 mln zł) oraz ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń (ze 140 tys. zł do 115 tys. zł).

Zdecydowanie zwiększyły się natomiast wydatki spółki na usługi obce (z 5,97 mln zł do 6,74 mln zł) oraz podatki i opłaty (z 1,02 mln zł do 1,24 mln zł).

Autor:tw

Więcej informacji:Stopklatka, reklama telewizyjna

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas