Reklama2019-07-25
0

Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce zatrudnić dom mediowy

Stowarzyszenie Twoja Sprawa szuka w przetargu agencji, która zajmie się zakupem mediów do jego kampanii. Będzie z nią pracować tylko dwa miesiące, a przeznaczy na to 203 tys. zł netto.

Wybrana w prowadzonym przetargu agencja mediowa zajmie się zakupem mediów w związku z prowadzonym przez STS portalem oraz kampanią, które dotyczyć będą ochrony dzieci i młodzieży przed rozpowszechnianiem treści pornograficznych oraz przed negatywnymi skutkami konsumpcji pornografii.

STS wymaga zagwarantowania łącznego zsumowanego zasięgu spotu społecznego na Facebokku, YouTube i Twitterze  na poziomie minimum 5,5 mln unikalnych użytkowników. Liczba pełnych obejrzeń tego spotu na YouTube nie może być mniejsza niż 1,5 mln.

Zaplanowana kampania będzie adresowana do osób w wieku od 30 do 60 lat. Ma zostać zrealizowana między 1 października a 30 listopada br.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 sierpnia br.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas