Reklama2022-05-24
0

Streetcom dla marki Colon C

Kolejny projekt dla marki Colon C realizuje zespół agencji Streetcom. Tym razem agencja odpowiada za przygotowania kampanii product seeding i działania z zakresu influencer marketingu.

Głównym celem prowadzonych przez zespół Streetcom działań, jest edukacja w zakresie benefitów suplementu diety Colon C i sposobów jego konsumpcji. Poza tym, celem kampanii jest budowa trialu i zasięgu on – line, a także uzyskanie rekomendacji i claimów konsumenckich.

- Product seeding połączony z działaniami influencerskimi to sprawdzony mix działań, gwarantujący wysoką efektywność – mówi Anna Wołkanowska, Senior Brand Manager marki Colon C. Sprawdza się szczególnie przy wysoko wyspecjalizowanych produktach, do jakich należy Colon C – dodaje.

Projekt zakończy się w maju.

Autor:jd

Więcej informacji:Streetcom, Colon C

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas