Reklama 2023-01-11
0

Streetcom wygrał kolejny przetarg marki Finuu

Agencja Streetcom wygrała kolejny przetarg marki Finuu i odpowiada za przygotowanie nowej idei kreatywnej komunikacji dla tego brandu oraz przygotowanie w oparciu o nią materiałów do komunikacji on-line oraz projektów do kampanii OOH i DOOH.

Głównym celem prowadzonych działań jest komunikacja lekkości oraz podkreślenie w 100 proc. naturalnego składu Finuu, które stanowi źródło cennych kwasów Omega 3.

„Chwile pełne lekkości” to główny claim przygotowanych przez Streetcom animacji wykorzystywanych w kampanii Finuu. Zespół kreatywny agencji Streetcom jest autorem nowej, głównej idei kreatywnej komunikacji, która będzie wykorzystywana przez markę Finuu w działaniach planowanych na 2023 rok.
 
Animacje stworzone przez Streetcom dla Finuu będą wykorzystywane m.in. w social mediach, m.in. na Instagramie, Facebooku, YouTube i serwisach VOD.

Jest to już kolejny projekt realizowany przez Streetcom dla marki Finuu - agencja pracowała dla niej m.in. w 2020 roku.
 

 

Autor: bg

Więcej informacji: Finuu, Streetcom

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas