Agencja Streetcom po raz kolejny wygrała przetarg na realizację kampanii dla marki jedzenia dla zwierząt Purina Pro Plan Sterilised (Nestle Polska).
Streetcom realizuje dla Puriny działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu. Budowanie wizerunku marki Purina jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt oraz edukacja grupy docelowej w zakresie żywienia kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji, to główne cele prowadzonych aktywności. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.
W ramach prowadzonej kampanii Streetcom realizuje działania influnecer marketingu z zaangażowaniem nano i micro influnecerów zrzeszonych w Fameshop. Kampanię product seedingową obejmującą działania online i offline prowadzi wyspecjalizowany w tego typu działaniach zespół Streetcom.
Zobacz: Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One
Streetcom realizuje działania influencer marketingowe dla Nestle Polska dla marek Purina Pro Plan oraz Purina One, z wykorzystaniem nano i micro influenerów od 2016 roku.