Agencja artflash interactive przygotowała nową odsłonę serwisu korporacyjnego Kompanii Piwowarskiej. Podstawowe zadania strony to prezentacja najnowszych informacji dotyczących rynku piwa, portfela marek oraz aktualności z życia firmy.
Nowa odsłona www.kp.pl prezentuje zmodyfikowaną architekturę informacji, nową szatę graficzną oraz nowy system zarządzania treścią. Zastosowany nowy layout jest spójny z wizerunkiem KP i podkreśla styl biznesowy firmy.
Na podstawie wywiadów pogłębionych z użytkownikami oraz badań usability, strona została wyposażona w dedykowane narzędzia i aplikacje prezentujące świat Kompanii Piwowarskiej w poszczególnych odsłonach dostosowanych do danej grupy odbiorców.
Serwisowi towarzyszą interaktywne prezentacje historii 3 browarów należących do KP oraz projektu 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju. Przebudowano także istniejące już narzędzia komunikacji z mediami: "Biuro Prasowe" i "Piwowarski Serwis Informacyjny" oraz sekcję "Kariera". Całość tematów edukacyjnych oraz tych z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu została skoncentrowana w nowej zakładce "Świat KP". Należące do KP marki są przedstawione W serwisie także w formie multimedialnej.
Strona zostałą także zintegrowana z portalami społecznościowymi Facebook i YouTube. Dodatkową nowością są specjalne formularze kontaktowe - osobne dla dostawców, odbiorców i konsumentów.
Serwis www.kp.pl posiada również wersję mobilną odtwarzalną na wszystkich mobilnych nośnikach oraz wersję WAI - dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych.
artflash interactive miała za zadanie zaprojektowanie szaty graficznej strony, opracowanie projektu architektury informacji oraz wdrożenie serwisu. Agencja jest także odpowiedzialna za jego bieżącą administrację.