Prasa2018-06-04
1

„Super Express” ze zmienionym logo, spójnym w gazecie i serwisie internetowym

Dziennik „Super Express” (Grupa ZPR Media) zyskał zmodyfikowane logo. Jest ono obecne zarówno w wersji drukowanej, jak i serwisie internetowym tabloidu.

- Lifting ma na celu odświeżenie i unowocześnienie logotypu „Super Expressu”, nie niszcząc jego rozpoznawalności i czerpiąc z długoletniego dziedzictwa. Zgodnie ze strategią digital first marka Super Express ma być jeszcze bardziej rozpoznawalna w internecie, dlatego ujednolicono logotyp w gazecie i w sieci - opisuje Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny Grupy Super Express.

W logotypie nie zmieniła się zasadnicza część kolorystyki. Natomiast nazwa „Super Express” jest zapisana innym krojem czcionki, a dopisek „se.pl” i hasło „Mówimy jak jest” mają inne kolory i są na innych tłach niż poprzednio

Nowym logo będą oznaczane wszystkie produkty w ramach Grupy Super Express - przede wszystkim wydanie papierowe „SE” i jego serwis internetowy, właśnie udostępniony w nowej odsłonie.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wynosiła 125 364 egz. Natomiast według badania Gemius/PBI w kwietniu br. portal SE.pl zanotował prawie 6 mln realnych użytkowników i 39,2 mln odsłon.

Miesiąc temu redaktorem naczelnym Grupy Super Express został Grzegorz Zasępa, który zastąpił Sławomira Jastrzębowskiego.

Autor:tw

Więcej informacji:Super Express, logotyp, ZPR Media

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas