Reklama2021-04-02
0

Suzuki Swace z kampanią „Rodzina się powiększa”

Agencja Communication Unlimited przygotowała telewizyjną reklamę nowego modelu Suzuki - rodzinnego kombi Swace.

Hasło kampanii  „Rodzina się powiększa”, odnosi się do powiększającej się gamy samochodów Suzuki oraz do charakterystyki nowego modelu Swace, który jest kompaktowym kombi w sam raz dla powiększającej się rodziny.   

Model Swace został wyposażony w zaawansowany napęd hybrydowy, który zapewnia dynamiczne osiągi zachowując przy tym niskie zużycie paliwa. Nowy model Suzuki jest, jak mówi reklama, „przestronny, hybrydowy, dynamiczny  i oszczędny”.

Kampania rozpoczyna się 6 kwietnia i będzie obecna w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVP1, TVP2 (również w kanałach tematycznych tych stacji).

Adaptację kreatywną reklamy przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, za przygotowanie materiału do emisji odpowiada dom produkcyjny Motion Brand, a za zakup mediów agencja mediowa Value Media.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas