Reklama2017-11-21
1

„Święta to rodzina, nie mają jej tysiące dzieci w Polsce” - przypomina w kampanii SOS Wioski Dziecięce (wideo)

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce po raz trzynasty rozpoczyna świąteczną kampanię charytatywną. W tym roku działania prowadzone są pod hasłem: „Święta to rodzina. Nie mają jej tysiące dzieci w Polsce." Za jej realizację odpowiadają Dziadek do orzechów, Truskavka i Value Media.

W ramach kampanii, w listopadzie i grudniu, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce będzie prosić o przekazanie darowizn dla dzieci z zastępczych Rodzin SOS, a także tych które są zagrożone utratą rodzicielskiej opieki. Celem kampanii jest także zwrócenie uwagi na dramatyczną sytuację dzieci, które nierzadko dopiero w SOS Wioskach Dziecięcych mogą przeżyć pierwsze prawdziwe święta.

- Bardzo zależy nam na tym, żeby wszyscy w ferworze przygotowań i zakupów, pamiętali o tym, co jest w tym czasie naprawdę ważne. O dzieleniu się życzliwością i miłością z tymi, którzy są samotni i opuszczeni. Szczególnie z dziećmi, które mogą liczyć tylko na naszą pomoc - pomoc dorosłych - mówi Barbara Rajkowska, dyrektor krajowa Stowarzyszenia.

Ambasadorką akcji, która obejmuje prasę, outdoor i internet jest Natalia Kukulska.

Trudna sytuacja polskich dzieci została pokazana przez pryzmat historii samotnej małej dziewczynki, 7-letniej Hani, która trzyma narysowany przez siebie obrazek przedstawiający kolację wigilijną, o której marzy, a której nigdy wcześniej nie doświadczyła. "Święta mogę sobie tylko narysować" - mówi bohaterka, która ma nadzieję, że nadchodzących świąt nie spędzi już w samotności.

W rolę Hani wcielą się także znane osoby będące ambasadorami Wiosek Dziecięcych SOS. W swoich profilach społecznościowych będą publikować zdjęcia, na których trzymają rysunek Hani i oznaczać je tagiem #swiętatorodzina. Zrobi to między innymi Anna Dereszowska.

Patronat medialny nad akcją objęły TVP2 oraz Program Pierwszy Polskiego Radia, strategię kampanii przygotowała agencja Dziadek do orzechów, za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Truskavka, a za media - dom mediowy Value Media.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas