Reklama2022-10-11
6

Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska w nowej kampanii Link4

Ruszyła nowa kampania ubezpieczyciela Link4. Światowe hity Cher i Vengaboys w nowej odsłonie prezentują wokalistki Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska.

Spot rozpoczyna się od stłuczki. Nieprzyjemna sytuacja, ale tańczące na ogromnych billboardach dziewczyny uspokajają, że nerwy są niepotrzebne. Wystarczy zadzwonić do Link4, aby skorzystać z Ochrony Zniżki z ubezpieczeniem OC lub OC i AC. Tak prezentuje się pierwsza reklama, która otwiera nową kampanię.

- Przebojowa formuła reklamy w nietuzinkowy sposób zachęca do skorzystania z naszej oferty. W tym przypadku znany hit ma silniejsze oddziaływanie niż wiele słów i suchych informacji. Nasze reklamy nie tylko wpadają w ucho, ale jest to też bardzo efektywny format. Kampanie Link4 były już kilkukrotnie wyróżnione prestiżową nagrodą Effie. Statuetki przyznawane są przez jury złożone z najwybitniejszych ekspertów w branży i honorują rozwiązania marketingowe wyróżniające się efektywnością i wynikami biznesowymi – podkreśla Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4.

Link4 w nowych kampaniach promuje swój najnowszy produkt Ochronę Zniżki oraz przypomina swój sztandarowy i uznany na rynku produkt - pakiet OC oferowany wraz z Programem Pomocy z Samochodem Zastępczym oraz Assistance Opony.

Reklama Link4 kręcona w Warszawie

Realizacja reklamy odbywała się zarówno plenerze, jak i w studiu. Ujęcia w mieście nagrywano w Warszawie. Specjalnie na potrzeby planu zamknięto nawet jedną z ulic i wstrzymano ruch w centrum miasta. Zdjęcia w hali kręcono z udziałem wokalistek Sylwii Przetak i Magdaleny Dąbkowskiej.

Sylwia Przetak to laureatka wielu muzycznych festiwali, dla której to kolejny już udział w reklamie Link4. Z kolei debiutująca w tej roli Magdalena Dąbkowska to 22-letnia wokalistka związana jest z Teatrem Studio Buffo, studiuje w Warszawskiej Akademii Teatralnej, a widzowie znają ją m.in. z serialu ,,Brzydula”  i programu ,,The Voice of Poland”.

Panie spotkały się najpierw w studiu i nagrały wspólnie swoją wersję przeboju Cher "It’s In His Kiss" (Shoop Shoop Song).

Śpiewające reklamy to sprawdzony format Link4. Wcześniej marka angażowała do swoich kampanii wokalistkę Kasię Moś.

-  Zawsze staramy się wyprowadzać nowe przeboje i oryginalne pomysły. Sięgamy też po nowe twarze. Teraz do zespołu dołączyła Magda, która na castingu wypadła świetnie, co potwierdziła później na planie zdjęciowym. Razem z Sylwią, z którą współpracujemy kolejny raz, obie tworzą porywający duet. Ich głosy i kreacje są rewelacyjne. Mamy nadzieję, że zaprezentowane reklamy znów spotkają się z uznaniem naszych klientów - mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4.

Nowe reklamy można oglądać od 9 października. Prezentowane są w telewizji, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Realizację nowej kampanii powierzono agencji kreatywnej Brasil. Spoty powstały we współpracy z kolektywem reżyserskim Państwo Rodzeństwo.

Autor:jd

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas