Reklama2022-05-09
0

Sylwia Rękawek-Michoń i Maria Kurzyca w dziale kreacji Ogilvy

od lewej: S. Rękawek-Michoń, M. Kurzycaod lewej: S. Rękawek-Michoń, M. Kurzyca

Dział kreacji agencji Ogilvy wzmocniły Sylwia Rękawek-Michoń jako creative group head i Maria Kurzyca na stanowisku senior copywriter.

Sylwia Rękawek-Michoń przed objęciem w Ogilvy stanowiska creative group head pracowała w Leo Burnett na analogicznym stanowisku, gdzie odpowiadała za markę Orange i zarządzała 10-osobowym zespołem.

Podczas swojej kariery pracowała w niezależnych i sieciowych agencjach reklamowych w Warszawie i w Hamburgu. Ma na swoim koncie kilkanaście nagród, w tym Grand Prix Golden Drum. Od kilkunastu lat jest związana z KTR, gdzie pełniła rolę jurora, przewodniczącego jury, obecnie zasiada w zarządzie KTR.

Do zespołu kreacji dołączyła też Maria Kurzyca, która objęła stanowisko senior copywriter. Wcześniej pracowała w Grey Group Poland, Publicis Lion i BBDO WWA. Wśród marek, dla których pracowała, są między innymi BNP Paribas, mBank, Starbucks, IKEA, Bacardi, SC Johnson i Essity.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas