PR2016-03-09
0

Synertime przez kolejny rok zajmie się obsługą Lubelli i Malmy

Agencja Synertime ponownie wygrała przetarg na działania Brand PR dla marek Lubella i Malma, należących do Grupy Maspex Wadowice. Realizację kampanii nadzoruje Barbara Labudda, prezes Synertime.

Synertime została wybrana w konkursie ofert, w którym wzięły udział jeszcze trzy agencje public relations. Ich nazw nie ujawniono.

Zwycięska agencja będzie realizować dla marek Lubella i Malma szereg działań z zakresu brand PR, zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym, media relations z udziałem ekspertów, konkursy konsumenckie, a także działania w social media (skoncentrowane głównie na dalszym umacnianiu relacji z blogosferą kulinarną, z którą Lubella i Malma współpracują już od kilku lat).

Planowane aktywności mają zachęcać konsumentów do wykorzystywania w kuchni produktów zbożowych marek Lubella i Malma oraz eksperymentów kulinarnych. Umowa została zawarta na rok.

Agencja Synertime współpracuje z grupą Maspex Wadowice od 2013 roku, kiedy to po raz pierwszy wygrała przetarg na obsługę brand PR makaronu Lubella. W kolejnym roku została jej dodatkowo powierzona opieka komunikacyjna nad marką Malma.

Autor:bg

Więcej informacji:Synertime, Lubella, Malma, Maspex

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas