Telewizja2019-09-25
10

1,52 mln widzów programu „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019”. TVP2 nokautuje konkurencję

Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” po trzech pierwszych tygodniach emisji w jesiennej ramówce ogląda średnio 1,52 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku.

„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele o godz. 15.15, począwszy od 8 września 2019 roku. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,52 mln osób, co przełożyło się na 14,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,32 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,73 mln oglądających, produkcja zgromadziła 8 września.

Dla porównania, całą wiosenną edycję programu - zatytułowaną „Szansa na sukces. Opole 2019” (emisja w okresie od 7 kwietnia do 19 maja) - oglądało średnio 1,72 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w 4+, 11,06 proc. w 16-49 oraz 12,18 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 7,30 proc. Trzeci jest Polsat (6,60 proc.), a czwarty - TVN (4,86 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest mniejsza.

Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.

Uczestnikami najnowszych odcinków programu są dzieci w wieku od 9 do 14 lat. Zwycięska osoba zostanie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2019 (widowisko odbędzie się 24 listopada na Arenie Gliwice). - 56. KFPP w Opolu dowiódł jaką siłę w kreacji i promocji talentów ma „Szansa na sukces”, który się potem przekłada na sukces sceniczny tych artystów - jakiś czas temu komentował nam Jacek Kurski, prezes TVP.

Cykl prowadzi Artur Orzech.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas