Telewizja2020-03-18
4

1,49 mln widzów programu „Szansa na sukces. Opole 2020”. TVP2 zdecydowanym liderem

Program „Szansa na sukces. Opole 2020” w wiosennej ramówce ogląda średnio 1,49 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku.

Widowisko „Szansa na sukces. Opole 2020” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele o godz. 15.15, począwszy od 1 marca 2020 roku. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska do 15 marca wyniosła 1,49 mln osób, co przełożyło się na 12,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,60 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 1,62 mln oglądających, produkcja zgromadziła 15 marca.

Dla porównania, zimową edycję programu - zatytułowaną „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” (emisja w okresie od 2 do 23 lutego) - oglądało średnio 1,94 mln osób, co przełożyło się na 16,49 proc. udziału w 4+, 12,37 proc. w 16-49 oraz 12,79 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Opole 2020” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 9,60 proc. Trzeci jest Polsat (5,58 proc.), a czwarty - TVN (4,13 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest mniejsza.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas