Reklama2020-06-16
4

Tadeusz Czarniecki odszedł z Wawelu

Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu odszedł z firmy Wawel produkującej słodycze. Firma nie podaje nazwiska jego następcy.

Czarniecki dołączył do Wawelu w 2016 roku. Jako dyrektor marketingu odpowiadał za całe portfolio marki.

W 2017 roku marka przeszła gruntowną przemianę, wdrażając nową strategię komunikacji, a tym samym rebranding wszystkich submarek, w oparciu o misję firmy „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.

- Z końcem maja postanowiłem zakończyć współpracę z firmą Wawel. To były bardzo ciekawe i intensywne cztery lata, które zaowocowały wypracowaniem i wdrożeniem kompleksowej strategii, projektu Dobre Składniki oraz zmianą identyfikacji wizualnej i wszystkich opakowań. Nie udałoby się to bez wspaniałego Zespołu w dziale marketingu - komentuje Tadeusz Czarniecki.

Nie ujawnia swoich dalszych planów zawodowych.

Z kolei biuro prasowe Wawelu odmówiło podania informacji na temat nowego dyrektora marketingu, argumentując że firma nie komentuje zmian personalnych w swoich strukturach.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas