Reklama2022-09-07
2

Tarczyński prowadzi pierwszą zagraniczną kampanię

Firma wędliniarska Tarczyński rozpoczęła pierwszą wielokanałową kampanię na Litwie. Jej celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive.

Działania prowadzone na rynku litewskim obejmują telewizję, internet oraz ekspozycję w punktach sprzedaży (POS). Firma reklamuje się na Litwie, bo prowadzi tam działalność od lat i - jak podaje - jest jednym z liderów sprzedaży przekąsek mięsnych w kategorii premium.

– Na Litwie pojawiliśmy się 10 lat temu. W tym czasie udało nam się zdobyć zaufanie jej mieszkańców. Kabanosy Tarczyński są obecnie dostępne praktycznie w całym kraju, dlatego postanowiliśmy rozpocząć zintegrowane i szerokozasięgowe działania promocyjne i komunikacyjne nakierowane na budowę wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży. Elementem kampanii jest między innymi humorystyczny spot – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu.

Działania reklamowe na Litwie prowadzone są pod hasłem „Kabanosy Tarczyński. Zdaniem wielu - najlepsza mięsna przekąska na świecie”. Promują całą ofertę z linii Tarczyński Exclusive, jako produkty z półki premium dostępne dla każdego.

Kampania rozpoczęła się w telewizji, a jej uzupełnieniem i wzmocnieniem są reklamy w internecie.

Za kreację odpowiada agencja Red8, za produkcję spotu - Lemon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

 

 

 

Autor:bg

Więcej informacji:Tarczyński, Litwa, kampania, kabanosy

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas