Reklama2019-02-04
0

Tatra reklamuje swoją loterię w telewizji

Na początku lutego wystartowała telewizyjna kampania loterii „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”. Akcję przygotowały G3 Group, Heart&Brain, Starcom, Hope, Global i GoldenSubmarine.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Loteria ma charakter instant win, kupujący od razu dowiaduje się, czy wygrywa. Do zdobycia zestawy piwa Tatra.

Loteria trwa do 31 marca. Od początku lutego promowana jest nowym, 15-sekundowym spotem telewizyjnym, który jest emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Dodatkowo przygotowano również działania w internecie oraz punktach sprzedaży.

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3 Group. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, za planowanie i zakup mediów Starcom. Projekty opakowań przygotowała agencja MH-ART, materiały POS agencja Global. Działania PR realizuje agencja Hope, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.

Autor:jd

Więcej informacji:Tatra, loteria

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas