Reklama2019-05-24
0

Tauron wybiera agencję do marketingu internetowego za 4 mln zł

Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na przygotowywanie, prowadzenie i monitorowanie efektów kampanii reklamowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok. Wartość budżetu wynosi 4 mln zł netto.

Tauron Sprzedaż planuje realizować w internecie kampanie reklamowe, których celem będzie m.in. przekierowanie wymaganej liczby użytkowników do stron internetowych spółki poprzez różne formy reklam (display, linki tekstowe, e-mailingi, wideo, artykuły sponsorowane) i wykonanie wymaganej czynności (zamówienie produktu, pozostawienie leada, zapisanie się na newsletter, rejestracja w serwisie itp.)

Wybrana w tym przetargu agencja będzie pracować dla Tauronu przez rok od dnia zawarcia umowy. Budżet spółki na te działania wynosi 4 mln zł netto (bez VAT).

Tauron dopuszcza możliwość wyboru w tym postępowaniu maksymalnie dwóch agencji. Ma z nimi współpracować o tzw. umowy ramowe, czyli będzie im zlecać każdorazowo określone projekty.

Przetarg trwa do 26 czerwca br.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas