Reklama2020-05-11
0

Tauron ruszył z przetargiem na obsługę w internecie, budżet 6 mln zł

Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na obsługę jej kampanii reklamowych w internecie. Szuka agencji do rocznej współpracy, a budżet jaki na ten cel przeznaczy wynosi 6 mln zł netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Spółka zapowiedziała ten przetarg już pod koniec stycznia br. Jego przedmiotem jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu (planowaniu, projektowaniu i produkcji), prowadzeniu i monitorowaniu efektów kampanii reklamowych w internecie oraz przygotowywaniu analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych spółki oraz jej konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych).

Zaplanowane przez Tauron działania reklamowe w internecie mają na celu uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników w postaci zamówienia produktu, pozostawienia lead’a, zapisania się na newsletter, rejestracji w serwisie, etc. oraz przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych spółki poprzez kliknięcia w link (reklamy typu display, linku tekstowego, e-mailingu, reklamy typu video, artykułu sponsorowanego, etc.).

Z wybraną agencją Tauron będzie pracować rok od momentu podpisania umowy. Budżet na te działania wyniesie 6 mln zł netto (bez VAT).

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 28 maja br.

Obecnie obsługą kampanii reklamowych Tauronu w internecie zajmuje się agencja ClickAd, która jesienią ub.r. wygrała przetarg wspólnie z domem mediowym Codemedia. Od kilku miesięcy pracuje jednak sama - dom mediowy Codemedia jesienią ub.r, ogłosił bowiem upadłość.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas