Reklama2014-04-15
0

TBWA Warszawa będzie reklamować Aquafresh w Europie Środkowo-Wschodniej

Warszawski oddział agencji TBWA został centrum obsługi ATL-owej marki Aquafresh (należącej do GlaxoSmithKline) na całą Europę Środkowo-Wschodnią.

TBWA Warszawa będzie koordynować adaptację reklam telewizyjnych, prasowych i outdoorowych oraz odpowiadać na nagłe potrzeby klienta na poszczególnych rynkach.

Współpraca obejmuje Bułgarię, Słowację, Słowenię, Chorwację, Rumunię, Serbię, Czechy, Polskę, Węgry, Bośnię i Hercegowinę oraz 11 krajów byłego Związku Radzieckiego.

Sieć TBWA Worldwide globalnie obsługuje markę Aquafresh od 2012 roku.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas