Prasa2013-03-05
1

„Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych w 2012 roku

W 2012 roku w porównaniu do 2011 roku dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2012 roku wyniosła 383 380 egz., czyli o 4,13 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 216 079 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,39 proc.

Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 70 879 egz. Dwutygodnik ten jako jedyny w zestawieniu zanotował spadek sprzedaży wynoszący 1,60 proc.
 

Zobacz tabelę


W grudniu 2012 roku liderem średniej sprzedaży ogółem był „Tele Świat” (441 662 egz.; spadek o 8,34 proc. względem grudnia 2011 roku). Drugie miejsce zajął „TV14” (261 682 egz.; wzrost o 10,70 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (88 441 egz.; + o 9,29 proc.).

Zobacz tabelę

 

 
 

Autor:mk

Więcej informacji:dwutygodnik telewizyjny, zkdp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas