Prasa2014-05-05
0

„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” 20 proc. w dół

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Świat”, który jako jedyny w zestawieniu osiągnął wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 390 488 egz. Była ona o 7,77 proc. większa niż w styczniu 2013 roku - i był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 205 767 egz., po spadku o 11,11  proc.

Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 65 172 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 19,93 proc.

Zobacz tabelę


W styczniu 2014 w porównaniu do grudnia 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14” - było to 11,47 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas